23 March 2014

Someone's finally, married.

Assalamualaikum.

Yes, it's my brother.

Nampak macam ex boyfriend kahwin je. What's wrong with me. Hahaha. Finally member sepak terajang aku dah kahwin last Friday. Lepas ni dah takleh nak sepak macam selalu. Nak buat mcm mana, kaki tak bedung. Haha.

Anyway, the pictures are non-edited.
Don't judge :'(


With Baby Fariesha & the groom.

and this was malam akad nikah night.







The one yg pakai tudung pink tu, she's like 2 yrs older than me. Buttt, looks younger than me kan? And yes, lagi childish dari aku. Haha, sitting on it like nobody's business.



 and this was on the wedding day.


From left, my eldest brother, me, kakak & my 2nd brother. So much loves in one picture. 

actually ada lagi tp lupa ah taruk kt mana. Ni je jumpa. Hukhuk T.T


Ayah's one second of video. Tah pape. Anyway, spot me if you can.

Congrats, big brother! Dah jadi laki orang, kurang ajar kahwin tak ajak aku sekali. Hahaha. I would love to thank kak Jue for accepting my brother for who he is, sbb aku rasa dia seorang lelaki yg psycho. Well, who'd want to love a psycho man? Aku taknak!! Hahahaha. Being your sister is the best thing ever bro, even your perangai often make me go "asal lah bodoh sangat abang aku ni" but still, i'm soooo happy bila kau ada.

Maaf, takda niat pun nak jiwang. Aku sendiri geli.
Gerak luh, bye. x